Uw organisatie wordt geconfronteerd met steeds meer veranderingen en complexere veranderingen: technologische, ecologische en sociale fenomenen die leiden tot sociale transformaties die de waarden, de arbeidsorganisatie en de werkgelegenheid veranderen.

We geven meer betekenis aan ons werk, aan ons leven, we bevinden ons in het tijdperk van het delen van kennis, ruimte, hulpmiddelen, samen zijn we beter in staat om verder te gaan.

 

Op dit moment is het werk met minder ruimte te vaak gefragmenteerd per taak, maar toch is kantoorwerk in de eerste plaats de kenniseconomie en de noodzaak om te werken in projectmodus, collaboratieve modus, creatie en reflectie die een grotere autonomie op het niveau van het individu en de teams vereist.

 

Wilt u het welzijn op het werk bevorderen en een gemeenschapswerksfeer creëren waarin elke werknemer zijn of haar talenten kan ontwikkelen in volledige gelijkheid, flexibiliteit en in overeenstemming met zijn of haar waarden en normen?

 

Wilt u waarde creëren op basis van het delen op de werkvloer en door de bijdrage van actoren met verschillende achtergronden binnen en buiten het bedrijf? Een werkomgeving creëren die talent aantrekt en vasthoudt, een belangrijk aspect van workplace branding en het inzetten van branding die de essentie van uw waarden, een belangrijke communicatiecomponent, weerspiegelt?

Spontane fysieke ontmoetingsplaatsen? Aan iedereen, medewerkers, dienstverleners, bezoekers, klanten en potentiële rekruten, een beeld geven dat het bedrijf kan gebruiken om zijn werkcultuur, zijn identiteit, zijn overtuigingen te verspreiden. 

 

Het ontwerpen van gedespecialiseerde werkruimtes, minder toegewijd maar met het voordeel dat het plaatsen zijn waar mensen elkaar ontmoeten, de mogelijkheid om "flex"-kantoren in te richten, de ruimte optimaal te benutten en zich aan te passen aan de schommelingen van het personeel, rekening houdend met akoestische vereisten, vertrouwelijkheidsbellen om zich te isoleren, zich te concentreren, een telefoongesprek te voeren? Zorgvuldig overleg en concentratie mengen? Het stimuleren van innovatie, het testen en het uitdagen van nieuwe bedrijfsmodellen? Innovatieve producten en diensten mee creëren? En dit in een filosofie van duurzame, circulaire economie (lang leve het herstel)?

Modulair, innovatief, schaalbaar, technologisch geïntegreerd, verbonden meubilair?

 

Het bedrijf moet zijn nomadische medewerker "the kangaroo way of working" verwennen en het gevoel van saamhorigheid versterken.

Om de deshumanisering en het verlies aan intimiteit van de werkplekken te compenseren, ontwikkelen we samenwerkende, ontspannende of gemoedelijke ruimtes, met een op voorkeur gebaseerde vormgeving, met een decoratie die verwijst naar de wereld van het leven.

We desinvesteren het budget voor de werkruimte niet volledig, maar we maken transfers met verschillende gezellige elementen, met nomaden die de mogelijkheid hebben om te werken waar ze maar willen, de uitdaging is groot: ervoor zorgen dat ze terug willen naar het kantoor.

 

We zijn hier om u te helpen uw teambehoeften te definiëren, uw project te formaliseren, de doelstellingen en het budget te beschrijven en een werkgroep op te zetten met een panel van representatieve personen. Identificeer de juiste mensen voor de verschillende zaken:

- bestuurlijke en menselijke orde (heroverweging van de verbanden tussen diensten...) of ruimtelijke orde?

- Om diep genoeg na te denken over zakelijk gebruik, beveiliging en toegangscontrole.